A Győztes...
Pécel: így néz ki egy marha a győzelem után, ha leveszi a sisakot,s rá jön, hogy nyert.
Csak elköltött egy Balatoni telek árát.
Megérte, látszik rajtam...
Túrkeve
Túrkeve egy 4oo lovas Chevivel, s mivel nagyon jól láttam, elintéztem egy pillanat alatt, hogy ne lássak semmit, de mivel bekapcsoltam az ablaktörlött, második lettem, mert az első helyre magam elé engedtem Nagy Feri barátomat, aki régóta dobogóra éhes volt. Ő is boldog volt, én még boldogabb az Ő örömén.
Satu tanácsa
Szabó Petitől bérelt BMW-vel megnyertem minden elő futamot. Majd a döntőben elfogadtam Satu tanácsát és Túrkevén a patkó kanyarban felmentem a gátra, ahol egy nagy rész hiányzott. Kiszakadt a BNW jobb futóműve, így 3 kerékkel lettem valahányadik.
Soha többé nem hallgattam senkire, pláne Lajosra.
Valaki ellopta a fék munkahengert, ha szólt volna dedikáltam volna neki.
PÉCELEN a dobogó tetején...
PORSCHE szíve akor még jó volt.
Ejzen apu szomorkodva néz le ,de lehet, hogy a pénzem számolta, hogy menyire Vágot le a Porsche áránál.
CROSS-versenyen
Szabó Peti BMW-jén még megvolt a jobb első kerék. Nagyon jól vezethető autó volt. Darázs Toni csak nézte a hátamat, s nem értette mi történt, mert ott előztem meg ahol senki se várta.
Légy boldog Toni az égi világban mindig korrekt versenyző voltál.
PÉCEL, Európa második legjobb Cross-pályája
Pécel: Tarlós Pisti kérte, ha valaki tud egy jó CROSS pályalehetőséget szóljón.
Én szóltam, s lett Európa második leg jobb cross pályája. Novapakának vörös salakos, erdei pályáját nem tudtuk megelőzni. S NEKIK NEM VOLT ANYI HÜLYE BIRÁJUK.
A Csehek soha nem felejtették el nekünk amikor a győztes Karel Havelt egy körrel előbb kiintették, majd kizárták. Gratulálok!
Az üres terület, ahogy megláttam.
Az első versenyt meg is nyertem, ami kimaradt az év könyvből, igaz nem Radák nyerte, mert akkor Őt még pelenkázták, de azért, ha már megírok egy könyvet kérnék segítséget olyantól aki mindenhol ott volt és fényképezet: IRÉNKÉTŐL
Pécel: 35 ezer ember
Család hegytetőn
Pécelen a cseh Karel Havel volt Chevrolett cross-autójával, rajta a csapat Banyi haverommal, akivel rengeteg marhaságot megcsináltunk. Lányom a nyakamban. A bajuszom még akkor fényes volt, s egészségesen csillogott
Jobb kormányos Ford teherautóm
Ford teherautóm, amely jobb kormányos volt, de engem nem zavart mert volt benne kormány és ez a lényeg.
S ne tud meg milyen jól le lehetett köpni a renitens ZIL sofört, aki azt hite ö a pálya ördöge. Nem volt semmi amikor a körúton elkezdett üldözni, de nem ért utol.
Az első Versenyautó-kiállításon egy hat hengeres Cseh tuning Wartburggal voltam kint. Gyorsabb volt, mint a Porsche.
Ünneplés
Kis Sanyi, Nagy Sanyi, Szabó Peti, Darázs Tóni, Kádár Lehel, Nobik Dombi a képen. Darázs Tóni gratulál valamelyik versenyen .Nyugodj békében Tonikám.
Kibékülés
Tarlós Pisti nem felejtette el és mivel Ő is járt fent az égben, de én ott is megelőztem.
Mikor visszatért, kezet fogott velem - bocs Zoli, mindenben igazad volt - s kezet fogtunk és elfelejtettünk minden csalárdságot.
Ha nekem nem hiszel, kérdezd meg Pistit.
Képek a bajnokságból
Makói rajtjelenet…
A Cross-törvénye: csak akkor vedd el a gázt, ha már leintettek, vagy ha kimegy a vér a lábadból. A történet vége: párosan szép az élet, senki sem előzött meg bennünket, pedig egyedül voltak, s mikor kezdett zsibbadni a lában, egy satu és egy padló gáz és már ott se voltam, eddig tart egy szerelem még a Crossban is…
Év végi tabella
Tudod, az a legjobb, hogy mikor felállsz a dobogó tetejére, a lent levők azt gondolják: szerencsés mázlista. S mikor te állsz lent, ugyanezt gondolod .
Melyik a jobb ki tudja, de azért jó fent lenni, ha még a gatyád is rá ment.A technika ördögi éve...
Amíg mentem, jól mentem, de a technika ördöge sokszor megviccelt…
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése